Pn - Pt : 9.00 - 16.00
1. Zamówienie
1. Zmiany w Zamówieniach
Po złożeniu zamówienia ew. Zmiany w zamówieniach jak adres wysyłki czy metoda płatności są możliwe jeśli towar jeszcze nie został wysłany. Zmiany należy zgłaszać do infolinii Biura Obsługi Klienta.
W przypadku zmiany ilości produktów lub podmiany/domówienie produktów zamówienie może być opóznione w realizacji o kolejny dzień roboczy o czym Państwa wtedy niezwłocznie poinformujemy.
2. Rejestracja
Rejestracja jest pierwszym krokiem do złożenia zamówienia. Przeglądanie strony obuwie-hurt.pl nie wymaga rejestracji, w przypadku chęci złożenia zamówienia wymagane jest rejestracja. W tym przypadku będą potrzebne podstawowe dane firmowe, adres wysyłki, telefon kontaktowy oraz twój adres email.
Jak się zarejestrować ?
Na pasku znajdujący się na górze po prawej stronie należy kliknąć na pole zarejestruj się, w przypadku kiedy już będziesz miał/a konto należy kliknąć na zaloguj się.
Należy wtedy wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazką koniecznymi informacjami do realizajci zamówienia. Wpisz również swoje hasło, aby hasło było bezpieczne powinno się składać z małych i dużych liter oraz cyfr.
Zaloguj się :
Po rejestracji zapamiętaj swój podany adres email oraz hasło. Będa one potrzebne podczas logowania się i składania zamówień.
Zatrzegamy w swojej polityce prywatności że nie przekazywane są twoje dane 3 podmiotom, i służą jedynie do realizacji bieżących zamówień.
3. Faktura VAT
Do każdego zamówienia standardowo dołączana jest faktura vat, w przypadku chęci otrzymania paragonu fiskalnego należy zaznaczyć taką opcję przy składaniu zamówienia.
W przypadku zmiany danych do faktury należy w dziale moje konto edytować i wprowadzić nowe dane.
Zaloguj się > Moje Konto ( Panel Klienta ) > Edycja Danych
4. Zamówienie Telefoniczne
Aby złożyć zamówienie telefoniczne należy zadzwonić na bezpłatną infolinię obuwie-hurt.pl (+48) 505 - 287 - 956
Po potwierdzeniu danych osobowych zamówienie zostanie wprowadzone do systemu a od nas otrzymasz drogą mailową potwierdzenie zamówienia.
Przed rozpoczęciem składanie zamówienia telefonicznego prosimy o przygotowanie niezbędnych informacji :
- Twoje dane osobowe, firmy, adres wysyłki.
- Zamawiane produkty ( Nazwa produktu oraz kod towaru )
Wymagane :
- Posiadanie zarejestrowanego konta z danymi do faktury i wysyłki
- Historia przynajmniej 1 zakończonej transakcji.
Dla nowych klientów wymagana jest jednorazowa opłata transportowa w kwocie 50 zł. Pozostałe płatne u Kuriera.
Nasze Biuro Obsługi Klienta przyjmuje zamówienia telefoniczne w dni robocze w godzinach od 9.00 do 15.00
Realizacja następuje standardowo w 24h od momentu złożenia zamówienia w zależności od dostępności towarów i ilości bieżących zamówień termin ten może ulec wydłużeniu do 48h.
5. Historia Zamówień
W zakładce moje konto > Panel Klienta > Historia Zamówień
Możesz przejrzeć historię swoich ostatnich zamówień oraz zestawienie wszystkich zamówień.
W panelu Klienta można również zmienić swoje dane czy dodać nowy adres wysyłki.
6. Wyszukiwanie Produktu
Do wyszukiwania produktu służy wyszukiwarka znajdują się na górze po prawej stronie z ikonką lupy.
Pole Wyszukiwania
Wyszukiwarka jest bardzo elastyczna, umożliwa nam wyszukiwanie ogólnej frazy jak i wybranego kodu towaru.
W przypadku kiedy chcemy znaleźc
Daną Kategorię:
"Tenisówki męskie"
"Sneakersy męskie"
"Sportowe buty męskie"
Rozmiar
"36-41"
"19-25"
"32-37"
,,40-45''