0

Menu

/

1. Zamówienie

1. Zmiany w Zamówieniach

 

Po złożeniu zamówienia ew. Zmiany w zamówieniach jak adres wysyłki czy metoda płatności są możliwe jeśli towar jeszcze nie został wysłany. Zmiany należy zgłaszać do infolinii Biura Obsługi Klienta.

 

W przypadku zmiany ilości produktów lub podmiany/domówienie produktów zamówienie może być opóznione w realizacji o kolejny dzień roboczy o czym Państwa wtedy niezwłocznie poinformujemy.

 

2. Rejestracja

 

Rejestracja jest pierwszym krokiem do złożenia zamówienia. Przeglądanie strony obuwie-hurt.pl nie wymaga rejestracji, w przypadku chęci złożenia zamówienia wymagane jest rejestracja. W tym przypadku będą potrzebne podstawowe dane firmowe, adres wysyłki, telefon kontaktowy oraz twój adres email.

 

Jak się zarejestrować ?

 

Na pasku znajdujący się na górze po prawej stronie należy kliknąć na pole zarejestruj się, w przypadku kiedy już będziesz miał/a konto należy kliknąć na zaloguj się.

 

Należy wtedy wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazką koniecznymi informacjami do realizajci zamówienia. Wpisz również swoje hasło, aby hasło było bezpieczne powinno się składać z małych i dużych liter oraz cyfr.

 

Zaloguj się :

 

Po rejestracji zapamiętaj swój podany adres email oraz hasło. Będa one potrzebne podczas logowania się i składania zamówień.

 

Zatrzegamy w swojej polityce prywatności że nie przekazywane są twoje dane 3 podmiotom, i służą jedynie do realizacji bieżących zamówień.

 

3. Faktura VAT

 

Do każdego zamówienia standardowo dołączana jest faktura vat, w przypadku chęci otrzymania paragonu fiskalnego należy zaznaczyć taką opcję przy składaniu zamówienia.

 

W przypadku zmiany danych do faktury należy w dziale moje konto edytować i wprowadzić nowe dane.

 

Zaloguj się > Moje Konto ( Panel Klienta ) > Edycja Danych

 

 

4. Zamówienie Telefoniczne

 

Aby złożyć zamówienie telefoniczne należy zadzwonić na bezpłatną infolinię obuwie-hurt.pl (+48) 505 - 287 - 956

 

Po potwierdzeniu danych osobowych zamówienie zostanie wprowadzone do systemu a od nas otrzymasz drogą mailową potwierdzenie zamówienia.

 

Przed rozpoczęciem składanie zamówienia telefonicznego prosimy o przygotowanie niezbędnych informacji :

 

- Twoje dane osobowe, firmy, adres wysyłki.

- Zamawiane produkty ( Nazwa produktu oraz kod towaru )

 

Wymagane :

 

- Posiadanie zarejestrowanego konta z danymi do faktury i wysyłki

- Historia przynajmniej 1 zakończonej transakcji.

 

Dla nowych klientów wymagana jest jednorazowa opłata transportowa w kwocie 50 zł. Pozostałe płatne u Kuriera.

 

Nasze Biuro Obsługi Klienta przyjmuje zamówienia telefoniczne w dni robocze w godzinach od 9.00 do 15.00

 

Realizacja następuje standardowo w 24h od momentu złożenia zamówienia w zależności od dostępności towarów i ilości bieżących zamówień termin ten może ulec wydłużeniu do 48h.

 

5. Historia Zamówień

 

W zakładce moje konto > Panel Klienta > Historia Zamówień

 

Możesz przejrzeć historię swoich ostatnich zamówień oraz zestawienie wszystkich zamówień.

W panelu Klienta można również zmienić swoje dane czy dodać nowy adres wysyłki.

 

6. Wyszukiwanie Produktu

 

Do wyszukiwania produktu służy wyszukiwarka znajdują się na górze po prawej stronie z ikonką lupy.

 

Pole Wyszukiwania

 

Wyszukiwarka jest bardzo elastyczna, umożliwa nam wyszukiwanie ogólnej frazy jak i wybranego kodu towaru.

 

W przypadku kiedy chcemy znaleźc

 

Daną Kategorię:

 

"Kurtka"

 

"Kurtka Dziecięca"

 

"Kurtka Damska"

 

Rozmiar

 

"M - 2XL"

 

"5XL"

 

 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

1.   ZAMÓWIENIE

2.   WYSYŁKA KRAJOWA

3.   WYSYŁKA EUROPEJSKA 

4.   PŁATNOŚCI

5.   REKLAMACJE

6.   PANEL KLIENTA


© Copyright obuwie-hurt.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka cookies

Sklepy internetowe CStore
Kontakt ze sklepem

Pn - Pt : 9.00 - 16.00