0

Menu

/

5. Reklamacje

1. Reklamacje

 

W celu szybkiego rozpatrzenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Po potwierdzeniu zgłoszenia, prosimy o przesłanie reklamowanego produktu wraz z niezbędnymi dokumentami:

 

- Wypełniony protokół zgłoszenia reklamy ( Pobierz Tutaj )

 

- Kserokopię zakupu Faktura / Oryginał Paragonu

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w najszybszym możliwym terminie z zastrzeżeniem 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

 

Reklamowany produkt należy odesłać na adres:

 

Obuwie-hurt.pl / Dział Reklamacji

TUAN Sp Z.o.o.

CH. EACC Hala 2 Box C27A

Nadrzeczna 7A

05-552 Wólka Kosowska

Tel: 729 - 480 - 146

 

2. Produkty niepodlegające reklamacji

 

- Naturalne zużywanie się obuwia

- Drobne części wymienne np sznurówki

- Uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego przechowywania i konserwacji

- Uszkodzenia które powstały w wyniku nieprawidłowego użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

1.   ZAMÓWIENIE

2.   WYSYŁKA KRAJOWA

3.   WYSYŁKA EUROPEJSKA 

4.   PŁATNOŚCI

5.   REKLAMACJE

6.   PANEL KLIENTA


© Copyright obuwie-hurt.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka cookies

Sklepy internetowe CStore
Kontakt ze sklepem

Pn - Pt : 9.00 - 16.00